Foolish games

2008-05-13 @ 20:40:45 Category: Everyday life Comments: 0

Tänkte att det var dags att skriva några rader igen, något kortare den här gången än sist. Kan berätta om igår, då jag mötte upp mamma efter skolan för att gå en snabbis på stan. Var tvungen att leta reda på några skor eftersom mina tygskor är totalt utslitna. Hittade tre par, sen köpte jag en liten väska också. Sen gick vi och tog en fika tillsammans, eller jag köpte mig en sallad. Supergott! När jag kom hem fick jag med mig Zara ut, så vi gick till båtbryggan och satt där med några andra och pratade ett bra tag. Det blev extremt kallt mot kvällningen. Jag vill ha tillbaka värmen. Hoppas, hoppas, hoppas!

I morse klockan nio hade vi matte nationella, men självklart blev vårat tåg försenat med nästan en halvtimme, så vi fick klampa in i klassrummet, stressade och störa alla andra. Provet behöver jag knappast tala om, över hur det gick, dom flesta vett att matte inte är min största kärlek. En timme senare var jag klar så tog kvart över elva tåget hem. Hela dagen har varit lugn, har inte orkat göra något. Jag är tröttare än allt.

Sakna mig inte för mycket nu.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback