Catch the feeling

2008-05-06 @ 08:44:42 Category: Everyday life Comments: 0

Idag kan man lugnt säga att jag åkte på en ordentlig försovning, eftersom jag vaknade nyss. Mitt halv nio tåg jag tar varje morgon in till västerås, har alltså redan gått. Känns lite snopet, men jag får väl ta halv tio tåget i stället. Skulle kunna stanna hemma idag eftersom jag slutar tidigt, men jag har i alla fall ingenting att göra så jag ka lika gärna åka till skolan. Försovningen beror väl antagligen på att jag sovit så dåligt dom senaste dagarna. Orkade knappt ta mig upp ur sängen, och inte nog med det så måste jag kravla mig in i duschen också. Om en halvtimme så ska jag vara klar för att åka. Man kanske borde ta och sätta igång, så jag inte missar ett tåg till. Så får det bli.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback