Oh happy day

2008-06-09 @ 11:27:40 Category: Everyday life Comments: 1
Yes, it is a happy day. Även om solen ligger täckt bakom groteskt stora moln och att jag inte solat på flera dagar så är det en bra dag. Även om känslorna från igår ligger kvar i halsgropen sitter jag med huvudet högt. Men också även att saknaden av mina vänner är stor så vet jag att allt kommer bli bra idag. Lite fånigt, men jag bara älskar er!

Sitter här och har nyss stigit upp, hade lite ångest över att jag sovit lite för länge än vad jag skulle. Men jag ville verkligen inte krångla mig ur täcket som låg helt perfekt, och kudden som var exakt formad efter mitt huvud. Men jag kände att jag var så illa tvungen. Om ett tag ska jag laga mat åt några i familjen och klövis. Klövis, som kommer hit och "filar" naglarna på kossorna med en jättestor maskin. Urgulligt verkligen! Sen ska jag väl börja städa ur mitt rum på alla miljontalsgrejer jag har stökat ner med. Sen ikväll bär det av hem till Hallstahammar, yey! Ska antagligen in till västerås i morgon och köpa ny stavis. Äntligen, den jag har är en meter lång typ.

Och jag är inte ett dugg avundsjuk på Madde heller som ska på hultsfred och se Simple Plan! Jag får nöja mig med att jag såg dom en gnutta i vintras. Men fan, jag vill verkligen på Metaltown. Jag och Linus satt och planerade det där igår, vi kom fram till att det allt som allt skulle gå på ungefär 3000. Vilket svider regält i plånboken. Men ska prata med Mamma om hur jag ska göra, för jag vill verkligen dit mer än allt. Bullet for my valentine kommer ju dit bland annat, dom såg jag också i vintras vilket var grymmare än grymmast. In flames, Nightwish, Sonic Syndicate kommer också m.m. Hur bra låter inte det? Jag håller tummarna helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Madde

jag är inte heller ett dugg avundsjuk på mig själv :D muhaha

2008-06-10 @ 23:06:40
URL: http://madelenn.blogspot.com

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback