Minus celsius

2008-06-23 @ 15:44:32 Category: Everyday life Comments: 0

Vilken dag, den har gått fort. Nu har 5 arbetsdagar gått, och nu kommer det dröja cirka 3 veckor innan jag börjar jobba på riktigt igen i hela fyra veckor. Kommer kännas tufft eftersom jag redan tröttnat. Men vad gör man inte för pengarna. Så jag får stå ut med bajslukten på Lövåsen där jag bland annat springer förbi och delar ut post, jag är nya Svensson Svensson förstår ni. Jag fick till och med sluta tidigare idag, jag gjorde mitt jobb snabbare  än vanligt vilket är stora framsteg. För alltså, ni kanske inte tror att det är svårt att jobba på posten, men det är det verkligen. Puh! Kommer nog behöva ta ledigt två dagar av mina jobbarveckor, tråkigt med sant. Jag ska på Storsjöyran, ska! Jag missar Metaltown så jag tänker göra allt för att komma iväg på i alla fall en festival i sommar. Livemusik är underbart! Får se om jag följer med till Öland, jag vill men det är så mycket som står ivägen för att jag ska kunna komma dit. Men vi får hålla tummarna helt enkelt.

Sommaren känns grymt kort, känns som det är skolstart snart. För när jag börjar skolan igen har jag jobbat mer än halva lovet. Plus att vädret inte är särskilt lovande, regn och gigantiska moln.

Måste färga håret också, kan inte bestämma mig för hur. Men min käre kamrat Linn får ta och hjälpa mig, hon är ju som sagt bäst påt.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback