It's going to be an hallelujah moment

2008-06-19 @ 16:09:54 Category: Everyday life Comments: 3

Tänkte bara säga synd, för du som kommenterade anonymt i min blogg. Busted!

Herregud vilket bra humör jag är på, även om jobbet är krångligt och tar på krafterna så håller jag huvudet högt. Nu har jag i alla fall jobbat i fyra dagar, har kommit in i det hela rätt så bra. Har en dag nästa vecka också att jobba, sen går det tre veckor innan jag börjar jobba igen i fyra veckor. Har fått alla mina arbetskläder nu också, så nu ser jag ut att höra till gänget. Det känns mycket bättre nu än i måndags då jag verkligen ville strunta i allt. Alla är jättetrevliga och hjälpsamma vilket är en stor lättnad.

Dessa fyra dagar har nog gått extra fort då jag har en superduperhelg att se fram emot. Jag & bästa Zara, Göteborg. Det säger allt! Vi åker i morgon, tidigt. Vi ska bo i husvagn, snacka om mysigt. Så, första dagen blir det liseberg och antagligen grillning och mys med vattenpipan på kvällen. Dagen där på ska vi på liseberg igen, men på kvällen blir det även att kolla på SATC på bio, fyfan vad great! Vad som händer mer visar sig väl när vi väl är där. Den här helgen, hjärta mig.

Hoppas alla andra har en underbar midsommar, och ta det lugnt här hemma nu Linn. Vi kommer sakna dig vareviga sekund. Hörs på söndag!

Grym låt jag inte kan få nog av!


Kommentarer
Postat av: slim

vadå ta det lugnt :(:(:(:( fuck off

2008-06-19 @ 20:28:33
Postat av: simone

DAN<3

2008-06-20 @ 05:16:25
URL: http://simonep.blogg.se/
Postat av: simone

lyxxxxxxxxx

2008-06-21 @ 11:26:03
URL: http://simonep.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback