It's a good day for ice cream

2008-06-04 @ 11:20:45 Category: Everyday life Comments: 1
God förmiddag! Nu har jag varit sådär frånvarande igen från bloggen, jag ursäktar mig djupt. Men har faktiskt inte haft tid att uppdatera, så tänkte göra det nu.

I fredags, ja. Herregud vilken dag. Värsta dagen på länge antar jag, inget jag vill skriva särskilt mycket om faktiskt. Men jag vill ta tillfället i akt och tacka alla som brydde sig och la ner en tanke på mig och min familj. Uppskattar det verkligen. Kan också skriva att vi mår betydligt mycket bättre nu, ni som vet vad som hänt förstår. Om vi tar det försiktigt så kommer förhoppningsvis allt bli bra till slut. Jag beslutade mig också för att ta ledigt tisdag och onsdag på grund av detta. Kände att det var mitt ansvar att hjälpa till nu när läget är som det är. Så alltså, jag fick sommarlov redan i måndags eftermiddag. Känns riktigt skönt, även fast jag missar skolavslutningen. Men det gör inte så mycket, tjänar ju lite stålar på att jobba i stället.

I alla fall, på lördagen solade jag hemma tills Zara ringde och fick med mig till Sanda med henne och Richard. Kom även fler lite senare. Sedan åkte vi vidare och åkte båt med Max och Linn. Mot kvällen åkte vi till Qwarn, spelade wolleyboll (inte jag), jag satt vid vattenpipan i stället och slogs med myggen. Men det var en helmysig dag i alla fall med dom coolaste kisarna.

Söndag, vad gjorde jag i Söndags? Jag och minnet alltså. Jamen just, jag var ju i Stockholm. Skulle köpa lite kläder men vi försov oss, kom dit sent, det stängde tidigt och jag hann bara köpa en klänning. Vi hade i alla fall en mysig picknick efter, med mina skavsårsfötter. Sedan åkte vi till Sala, hämta upp lite grejer och sen åkte jag hem. La över mina bilder och min musik till externa eftersom jb-datorn skulle lämnas in på måndagen.

Så på måndagen åkte jag till skolan, lämnade in lite uppgifter och sedan också datorn. Sprang sedan ner på stan med Madde. Slängde i oss en glass, shoppade en bh och ett bälte. Sedan åkte jag hem, slängde i mina grejer i väskan och åkte hem till Pappa där jag fortfarande befinner mig.

Jag jobbade igår, flyttade hö. Tungt som fan ska ni veta, mina muskler är inte i toppform om jag säger så. Sen stod jag vd någon maskin och lindade nå skit som jag inte kan stava till. Var helt död på kvällen.

Är något dödare nu, ligger ute i solen och solar RYGGEN. Har nyss städat hela uterummet, plockat ur diskmaskinen och hängt tvätt. Så kände att jag förtjänade en stund ute i värmen. Lite senare ska jag jobba igen. Nu vet ni, gott folk!

Kommentarer
Postat av: slimlinn

jerta till dig lisen<3

WOHO ryggen, kan behövas............. för att inte tala om din långa blonda vän

2008-06-04 @ 21:51:47
URL: http://linss.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback