Disconnected

2008-06-05 @ 21:28:25 Category: Everyday life Comments: 2
Jag är trött, sådär grymt trött att jag inte ens orkar göra en min, orkar inte vara glad helt enkelt. Dessutom har jag bränt mig på mina armar, mycket fint. Har fått sånna där värmeutslag på bröstet också, ännu finare. Har vart ute i stort sett hela dagen, och värmen är inte att leka med. Har hjälpt till här hemma hela dagen inför Mattias&Viktors student i morgon, fan vad avundsjuk jag är. Det kommer nog inte bli bättre av att se dom med sina flaskor och prylar hängandes runt halsen, på flaket studsandes upp och ner. Men endå, kommer nog bli rätt kul. Det är så härligt att se alla glada och fulla människor, jag blir glad då. 

Jag har så otroligt tråkigt, känns bajs när jag vet att alla andra har roligt. Saknar dom bästaste vännerna hemma i Hallsta, mobbad :( Nej, men jag ska antagligen komma hem igen efter helgen. Då jävlar. Fast jag tycker allt det är lite mysigt här endå, skönt att bara ta det lugnt.

Pössahhszz

(fula och vanliga bilder eftersom jag ej kan fixa med ps längre) 
     

Kommentarer
Postat av: s

napppppppy

2008-06-06 @ 18:37:01
URL: http://simonep.blogg.se/
Postat av: slimlinn

vi fakking miss jo

2008-06-06 @ 23:44:20
URL: http://linss.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback