Beautiful mess

2008-06-08 @ 17:14:05 Category: Everyday life Comments: 0

Ja, här sitter jag alldeles slut. Vet varken ut eller in, mår verkligen kasst. Känner mig spyfärdig, har ont i huvudet och är tung i hela kroppen. Ligger här i fosterställning med datorn på sne och försöker skriva ner några rader. Men det är jobbigt ska ni veta, magen är full även fast jag knappt ätit något. Fick inte i mig en endaste matbit på hela dagen igår, och inte förens en timme sen åt jag för första gången en macka. Jag vet inte vad det är som står fel till, men det är jobbigt.

Igår kväll kom Robin hem hit till mig, vi hade planerat att titta på The Eye, och så fick det bli. Låg med hela kroppen spänd under filmens gång och ryckte till så fort det hände något läskigt. Där efter tog vi det bara lugnt, somnade sedan in djupt, trötta som vi var och vaknade runt nio i morse. Vi har inte gjort något speciellt på hela dagen, bara legat och pratat och så. Grym vän! När han åkte hem försökte jag få i mig den där mackan och nu sitter jag här och flåsar för ingenting. Är så himla trött, funderar på att sova ett slag. Får väl se hur det blir med det!

Nu sitter jag i stället  och är ledsen åt något jag inte vet varför. Detta känns verkligen helskumt, att tårka tårar som är helt onödiga egentligen. Vad är det med mig? Ska i alla fall åka hem i morgon, ska verkligen bli skönt att få träffa mina allra bästa vänner igen. Jobbigt att vara ifrån dom, men nu snart så, äntligen!

Knäppskalle, jag vet!

Copeland, får underhålla mig idag.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback