West coast smoker

2008-12-07 @ 21:50:18 Category: Everyday life Comments: 4
Nu är det dags för min gamla vanliga resumé utav min helg. Efter skolan i fredags tog jag bussen hem till Lina, hon har ju flyttat hemifrån för er som inte vet, så det såg jag fram emot. Lägenheten var jättefin, är så himla avundsjuk. Vi tog det i alla fall lugnt, åt mat och tittade på film, mysigt. Mot natten skjutsade Fredrik hem mig och jag somnade gott. På lördagen gick jag upp tidigt, redan klockan åtta eftersom vi planerat att vi skulle åka till Borlänge. Egentligen skulle vi åka åtta, men vi försov oss som ni kanske märkte. Jag rusade in i mammas sovrum och väckte dom. Björn studsade upp fortfare än det går, medans mamma var helt omöjlig. Till slut fick hon en minut på sig att gå upp annars skulle jag ta till vattensprutan. När det återstod endast tio sekunder och jag började räkna ner. Tio, nio, åtta, och så sprang jag in och hoppade upp i sängen så det blev helt dyngsurt. Både två höll på att dö av skratt, så kul var det. Vid nio kom vi iväg mot vårat mål som var kupolen. Lite shopping blev det i alla fall, ett par skor, en kjol och en stickad tröja.

Kom hem strax före sex så sprang in och bytte om, och åkte vidare mot Annie som skulle ha tjejkväll. Vi åt mat, godis, chips och pratade hela kvällen lång. Tack allihoppa och främst Annie, det var en riktigt trevlig kväll. När jag kom hem var jag supertrött, satte på datorn bara för att och tvingade mig själv att Läsa alla nyskrivna bloggar som finns på mina favoriter, varför vet jag inte. Men så fort jag stängde ner slocknade jag, och vaknade inte för än runt tolv i morse. Äntligen fick jag sova ut.

När Zara kom hem från stan kom hon hem till mig, och hon är fortfarande kvar. Vi har spelat super mario, vi kom faktiskt långt. Eller ska jag säga jag kom långt? Många goda skratt fick jag, och vilket liv det var. Vi satt och skrek rakt ut allihoppa när Mattias kom och försökte visa hur bra han var. Sen bakade vi chokladbollar som dessa tjockisar vi är. Så efter dom stått i kylen och godat till sig spelade vi kort och tröck glatt i oss. Nu sitter vi vid varsin dator, i brist på saker att göra. Vi har planerat att titta på film, vilken det blir är fortfarande en fråga.

Ledig i morgon, grymt! Zara sitter och tror hon är cool för att hon kommit på en egen -alla barnen historia-. T ö n t! Föresten, sitter och lyssnar på Fall out boys nya album, helt okej faktiskt.

Nej, nu räcker det. Puss


Kommentarer
Postat av: zäta

Alla barnen akta sig för snöbollarna utom Dejan han fick en rakt i fäjan :D

Bäst jU!

2008-12-07 @ 22:10:08
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan verkligen rekomendera taken, ruskigt bra film :o

2008-12-07 @ 22:11:35
URL: http://linnnordstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha, torr humor zara!

den har jag sett för länge sen

2008-12-07 @ 22:18:40
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: #R

Put Rumpa! HeHeHeHe

2008-12-07 @ 23:55:16

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback