Weakening thoughts

2008-12-20 @ 00:04:41 Category: Everyday life Comments: 0

Så var det äntligen dags för tre veckors jul lov, det känns helt underbart om jag får säga det själv. Gick upp runt nio, var helt säker på att jag skulle ta bussen som gick elva, men nej tyvärr var det bussen som gick en timme tidigare jag skulle med. Så när Zara smsade mig några minuter över tio och frågade vart jag var, eftersom jag skulle sitta på bussen, fick jag panik. Så jag som inte ens var färdigfixad fick stressa ihjäl mig och cykla som zorro till tåget som gick halv. Jag hann, som tur var, annars hade det blivigt jobbigt. Zara mötte upp mig, vi gick och började ställa oss i kö innanför dörrarna på aros kongresscenter där våran julavslutning håller hus. Julshowen var grymt rolig, skrattade konstant. Lärarna gjorde en parodi på programmet "sanningens ögonblick" och det blev verkligen lyckat! Nej fyfan, John Bauer äger hårt! God mat och efterrätt fick vi också, mätt som en plätt.

Nu ikväll så har jag och tjejerna varit hemma hos Lisa, vi har haft julklappsbyte och ätit godsaker. Jag fick en mössa och ett läppglans utav Lisa, tack hjärtat! Så kvällen var lyckad och riktigt mysig. Kom hem från Lisa för ett tag sen, vi låg och pratade om gamla minnen när alla hade åkt hem.

Antar att jag snart måste hoppa i säng, ska upp relativt tidigt i morgon och packa ihop mina grejer, åker nämligen till pappa i några dagar. Ska bland annat på släktkalas, min kusin fyller år som jag säkert har nämnt i något utav mina tidigare inlägg. Sen ska jag träffa Linus, det var jättelänge sen vi träffades och jag saknar honom. Ska även följa med Micke och välja tapeter till hans nya lägenhet och dessutom ska vi handla julklappar tillsammans. Kommer bli riktigt mysigt! Jag är så lyckligt lottad som har världens bästa syskon! Jag riktigt längtar tills Micke flyttar den första februari, kommer bli så jävla kul. Som jag sa, tänk alla roliga saker vi kan göra medans han sa, tänk alla roliga saker vi ska göra!

Klockan passerade precis 00.00, 19 jävla dagar kvar!






Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback