We are the saints of los angeles

2008-12-16 @ 22:46:03 Category: Everyday life Comments: 1

Haha, ja hörrni. Det här med att baka pepparkakor är verkligen inte min och min kära mors grej. Men så blir det när man inte har julkänslan i kroppen, antar jag. Bortglömde pepparkakor i ugnen som resulterade rök och svarta krumelurer på bakplåtspappret. Men kul var det! Degen var i alla fall god, lite deg till pepparkakorna och lite deg till munnen, lite deg till pepparkakorna och lite mer deg till munnen. Knubbsäl.

Som den filmtittare jag är så har jag även tittat på en film idag, den hette Surveillance. Den är inget jag rekomenderar, den var helt konstig. Det stod att den var en skräck/thriller, men vet inte om jag kan hålla med. Den var rätt oseriös, och konstig som sagt.

Sitter och lyssnar på Bandit rock vol.4 och det finns ruskigt bra musik. Även om jag hört det mesta så, är det alltid kul och dom samlade i en och samma mapp. Nej, om man skulle ta och dra sig mot sängen, viktig dag i morgon. Vi ska spela bowling på idrotten, jag ska ta hem vinsten. Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: mia

Jag såg att det var för sent.. sikken osis, jag som ville bli brunögd för ett tag ;P

2008-12-17 @ 21:10:00
URL: http://miapellas.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback