Was she everything that you were lookin for?

2008-12-01 @ 09:16:54 Category: Everyday life Comments: 2
Sitter i skolan nu, känns helt okej faktiskt. Har varit ledig sen i onsdags, vilket har varit grymt skönt. Har sovit ut och bara tagit det lugnt, det gillar vi. I morgon har vi studiedag, herregud. Jag älskar John Bauer! På lunchen har jag bestämt att jag ska springa ner på stan, måste kolla in vad Vila har att erbjuda, dom har öppnat nytt här i Västerås. Måste hitta en nyårsklänning, känner mig rätt panikslagen. Vill ha ett par skor också, men det är grymt svårt att hitta ett par jag fastnar för. Ge mig pengar, för sjutton! Jag är fattigare än en kyrkråtta just nu. Hittade ett par mysiga vinterskor på hm jag skulle beställa igår, men det gick verkligen inte. Blev satans förbannad, och hade lust att slänga datorn i väggen. Sen nu, när jag loggar in på sidan för att prova idag, så är dom slut. TYPISKT!!!

Zara är sjuk också, rackarns. Känns tomt utan dig sötnos, nu får du se till att bli frisk!

Nu ska jag lyssna på klassens olika projekt, jag kan inte redovisa eftersom Zara inte är här och har allt på sin dator. Skönt som satan.

Kommentarer
Postat av: zäta

Jag kommer på onsdag, har jag bestämt, hihihi <3

2008-12-01 @ 19:40:11
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Maja

haha aa den är så jävla god :D <3

2008-12-01 @ 19:40:50

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback