This is more than entertainment

2008-12-11 @ 10:36:41 Category: Everyday life Comments: 1

Den här dagen har verkligen inte börjat bra, allt annat än bra. Jag har varit förbannad och sur ända sen jag vaknade, allt på grund av dig. Jag orkar inte ditt beteende, så fruktansvärt irriterande. Från att jag vaknade har jag sprutat eld, på dig i mitt huvud. Jag vill hem nu, utanför fönstret är det kallt och blåsigt. Oturligt nog har ett tjockt täcke av snö har ramlat ner under natten. Fick använda mina nya vinterskor idag, det är det enda positiva jag kan komma på som hänt under morgonen. Jag slutar tidigt idag, men inte gör det något eftersom jag måste sätta mig ner och plugga så fort jag kommer hem. När jag ändå håller på och skriver, kan jag tipsa om en bra film jag såg igår. Den heter Eagle eye, den var ruskigt spännande och värd att se. Jag fryser, rise against är dagens favoriter, mitt hår är en rishög, jag saknar pappa, mamma är världsbäst och lisa är sötast, dessutom längtar jag ihjäl mig efter min födelsedag som är om 28 dagar.


Kommentarer
Postat av: lisa

du är också söt (a) bäst också för den delen :D hihi pusss

2008-12-11 @ 15:32:02

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback