Let me die in my footsteps

2008-12-08 @ 18:07:09 Category: Everyday life Comments: 2

Jag är svullen och rödfärgad i hela ansiktet, även fast det var flera timmar sen jag tjura. Jag hyperventilerade som en idiot, grannarna kan inte missat min härliga pms dag. Jag var tvungen att underhålla mig själv med något för att inte få panik, så jag började städa, först hela köket. Sen gick jag loss på badrummet och nu städar hela familjen. Men just nu tar jag mig en paus, det förtjänar jag efter många timmars städning. Just nu hör jag inte ens vad jag tänker, Björn borrar så det ekar i mina öron. Åh, det finns så mycket jag vill klaga på. Jag känner mig äcklig för jag inte har duschat, jag är hungrig, jag är trött och sur, jag har ont i huvudet och det är inget bra på tv. Jag hatar min blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla söt :(

2008-12-08 @ 22:09:46
Postat av: Lisa

men lilla söt :(

2008-12-08 @ 22:11:03

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback