Killing me softly

2008-12-29 @ 21:11:34 Category: Everyday life Comments: 1
Nu är jag tillbaka, efter några dagars paus från bloggen. Det har kliat i fingrarna, efter att få uppdatera ett nytt inlägg, men jag hade faktiskt beslutat mig för att låta bli. Anledningen, annars hade ni fått höra ett och ett annat klagomål, tro mig. Dagarna har varit otroligt långa och förjävliga. Som tur var, livade Linnéa upp mig i lördags, genom att komma hit med sitt bästa humör. Jag tackar dig djupt! Vet inte vad jag hade tagit mig till annars, jag hade antagligen gått i graven.

Söndagen var otroligt rolig, vi steg upp, åt en god frukost tillsammans och åkte vidare mot västerås för lite shopping. Det var meningen att jag skulle shoppa, men Micke tog över det snabbt. Jag, Micke och Linnéa, västerås affärer, och jävlar vad roligt vi hade. Särskilt i bilen dit och hem, ni rockar fett. När Linnéa åkte hem på kvällen, och Micke kom tillbaka efter han varit iväg på träning, så slog vi ner oss i soffan och tittade på film. Klockan tolv tvingade jag mig i säng, även fast jag ville se slutet. Jag behövde sömn, och det var omedelbart.

I morse ringde klockan runt sex, jag ville dö. Men duktig som jag var, pallrade jag mig upp ur sängen och gjorde i ordning mig för att cykla till jobbet i vinterkylan. Stora istappar bildades, som hängde lite här och där från min kropp. Det har varit så fruktansvärt jobbigt idag! Världens största reklambuntar, kyla, snorig, hunger, trötthet, allt på samma gång. Jag tyckte det var jobbigt i sommras, när jag jobbade i fem veckor. Nu har det gått en dag, och jag vill inte jobba mer. Dom har lagt ihop två distrikt på posten, så nu får jag jobba dubbelt. Fan, det suger! Jag kommer vara sjuk på onsdag, när det är nyår och allt. Det skulle inte förvåna mig ett dugg!

Idag fyller Lina år, många grattis till dig!

Jag sitter och väntar på Zara, hon ska komma och sova hos mig. Nattsällskap är aldrig fel. Men det svåra är, att hon kommer få ligga kvar och sova gott i min säng, medans jag kämpar mig upp för ännu en jobbdag. Jag som inte skulle klaga, fan.

Jag har i alla fall uppdaterat, har stora funderingar på att radera allt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

That's when she said I don't hate you boy, I just want to save you while there's still something left to saveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee whoohohohohohooo

2008-12-29 @ 23:17:41
URL: http://linn

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback