Im going insane

2008-12-03 @ 14:39:30 Category: Everyday life Comments: 0
Sitter i skolan, jag somnar nästan. Så himla tråkigt, och när jag kommer hem så blir det fan inte bättre. Måste plugga, fast det vet vi ju alla hur det kommer bli med det. Kommer somna i soffan och skjuta upp det tills i morgon. Dumma mig! I förmiddags hade vi aerobics på friskis, totalt värdelöst. Kunde bara skratta åt alla konstiga rörelser, dom var inte alls som man lärt sig förut. Dessutom är jag fortfarande sjuk, grymt förkyld. Snoret ligger i en pöl vid mina fötter, usch. Men eftersom min älskade idrottslärare sagt åt mig att jag har ig, så får jag glatt vara med hur jävla sjuk jag än är. Japp, tydligen kan man alltid vara med och göra något, tror hon ja. Men endå är det hon som ligger hemma och är sjuk idag i stället för att vara med, hmm?

Om ni läste min blogg igår så vet ni att jag umgicks med Lisa, men att hon åkte iväg en sväng, men hon kom tillbaka lite senare mot kvällningen. Glad choklad, vi låg i sängen och pratade, alltid lika mysigt. Nej, nu ska jag gå på toa och snyta mig, så ni vet. Puss

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback