hold on so nervously to me and my drink

2008-12-18 @ 10:31:35 Category: Everyday life Comments: 0
...Well i'm not paralyzed but i seem to be struck by you. I want to make you move because you're standing still.

Jag lovar er, ur mina hörlurar kommer det grymt bra musik och jag är på bra humör, trots våran tråkiga lektion. Men, det är dock den sista innan vi får lov. I morgon är sista dagen, vi har julavslutning med finmiddag och julshow. Så då blir det att klä upp sig lite, lite extra. Inget speciellt, men jag ska försöka att inte se allt för sliten ut. Jag har rast nu, men enligt mig har hela veckan varit en enda stor rast. Kanske till och med hela året. Snart tar 2008 slut och 2009 sätter igång. Det är spännande, jag ser fram emot det nya året. 2008 har varit en utav de bästa åren någonsin, särskilt sommaren. Men av våra storslagna planer för det kommande året så är jag helt säker på, att 2009 kommer bli tio gånger bättre. Det måste ni hålla med mig om! Nu ska jag dansa vidare.

If your body matches what your eyes can do, you'll probably move right through. Me on my way to you...

Erkänn att låten är helt jävla underbar, det svänger!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback