Another heart calls

2008-12-15 @ 20:28:00 Category: Everyday life Comments: 2
Sista skolveckan nu, känns helt underbart att få några få veckors ledighet. Måndagen gick rätt fort, vi slängde ihop julkalendern på morgonen och tittade även på Flugornas herre. Jag avskyr den filmen, jag tycker så synd om den lilla tjockisen med stora runda glasögon som läspar. Vill bara ta upp honom i famnen och krama honom, så söt är han. Jag klarade inte av att kolla, har sett det förut och det räcker. Även fast jag vände mig om bort från filmen, så kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Nog om det.

Vi fick sluta tidigare på eftermiddagslektionen, skönt. Dom här sista veckorna har varit så sjukt slappa, och ändå klagar man. Jag och mamma tog i alla fall en tripp ner på stan, köpte julklapp till Sten. Dessutom gick vi till Magic Lines, så nu har jag börjat töja mina öron. Det gör ont, det dunkar och dom är varma. Men det ska nog bli bra, har bestämt att jag absolut inte ska ha större än 8 mm. Kommer nog bli riktigt häftigt.

Dagens roligaste

Maja skrev över msn:

hahahaha tänk om du blir skjuten i örat nån gång... hahaha snopet.. redan hål där ju xD


Kommentarer
Postat av: Maja

haha är de negerfilmen du snackar om ? :P haha

2008-12-15 @ 21:16:13
Postat av: sandra

HAHA men maja då, har du inte sett flugornas herre :O det är inte negerslåssfilmen :D

2008-12-15 @ 21:44:05
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback