Shame on you

2008-08-22 @ 12:14:43 Category: Everyday life Comments: 1
Godmorgon, det finns nog inget bättre än att bli väckt av telefonen, rusa upp i all hast och se massa siffror som man omöjligt känner igen, och när man väl svarar så är det en telefonförsäljare med alldeles för glad röst. Nej fyfan, död åt dom. I stället slängde jag iväg telefonen och gick med tunga steg tillbaka till sängen. Hann precis somna in lite lätt då väckarklockan ringer, toppen. Stängde av den, slog för kudden över ansiktet och somnade om en timma. Tyckte jag förtjäna lite extra sömn då jag inte kunnat sova alls dessa senaste två nätter. Så nu får jag skylla mig själv när jag inte hinner göra saker som planerat innan jag ska iväg till sjukgymnasten. Om ungefär en halvtimme så måste jag gå, så jag håller tummarna på att det inte blir regn under den tiden. Men, jag brukar ofast ha otur med önskningar som den. Har hunnit fått i mig lite gröt till frukost i alla fall. Föresten så har jag ont i halsen, det bådar inte gott. Får ta mig en stor kopp te när jag kommer hem, om jag kommer hem. Förra gången hos sjukgymnasten trodde jag hon skulle slita av min benen som hon drog och böjde åt alla håll. Men ja, nu ska jag försöka vara lite posetiv. Det är trots allt helg!


Mina absolut största favoriter

Kommentarer
Postat av: slim

haha :D

öj hoppas du får kul med släkten

<3

2008-08-24 @ 00:30:30

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback