Nothing like the rain

2008-08-20 @ 21:05:46 Category: Everyday life Comments: 0

Sitter och tuggar på mina naglar, jag som varit så duktig och låtit bli. Det smakar järn, råder er att inte ha nagellack om ni väl får för er att göra något så dumt som jag. Jag har setat på knä på tok för länge, så nu kommer jag inte ens upp ur stolen. Så jag får sitta här och räta ut benen, en liten bit i taget. Jag är trött, har ont i magen och menar på att det här är en usel dag. Vad jag vill, är att tiden ska gå fortare än vad den gör. Tillexempel, jag vill ha helg, så att den kan försvinna lika snabbt som den alltid gör, så att det kan bli månag. Vilket betyder den 25:e som är lönedag. In till resebyrån, planera lite och boka en jävla resa så man kommer här i från, i en vecka eller två. Det visar sig, måste få ledigt från skolan också. Antar att det är rätt mycket viktig information som ska lyssnas på under första skolveckan, så kanske veckan där på? Längtar efter det vi har bestämt att göra, det som handlar om vänskap. Bli brun eller i alla fall få färg, festa varje kväll och bara ha kul och inte tänka på något annat än oss själva. Låter det inte helt great? Om vi inte har kommit iväg innan nästa helg, så längtar jag efter den. För den kommer garanterat bli rolig. Jag hoppas bara du inte förstör allt det här för mig, skulle rent ut sagt bli galen. Men jag har mina knep som jag tänker ta användning för om du inte lyder mig, helt enkelt.

It's not what you say that makes me afraid, it's what you think about what i say.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback