Miserable at best

2008-08-10 @ 14:41:10 Category: Everyday life Comments: 1
Ohej och hå, har inte hunnit skriva något än i helgen. Därför tänkte jag ordna till det och berätta nu om vad som hänt.

Fredagen blev väl inte riktigt som planerat, men det löste sig och blev en riktigt mysig kväll. Det var tänkt att jag och Zara skulle festa, men så blev det dock inte. Så i stället fick vi tänka om helt, och det blev riktigt bra om jag får säga det själv. I stället för fest, åkte vi in och åt på restaurang i stället, grekiska kolgrillen. Och vad hör till grekisk mat om inte vitlök. Till förrätt blev det vitlöksbröd, tzatziki, vitlöksfrästa tigerräkor med någon helgod sallad. Till varmrätt beställde vi in sovlaki, favoriträtten, också där med tzatziki. Ja ni förstår, tänka sig hur charmigt vi luktade ur munnen sen. Därefter bytte vi ställe och gick till Gränden för att få i oss lite efterätt, paj. Senare kom Robin och hämtade oss, skjutsade hem Zara till Jonas och vi fortsatte färden hem mot mig. Kollade på film och somnade sent.

På lördagen åkte vi in till ikea och massa annat trevligt. Sen skjutsade han hem mig igen och så var det hej då för denna gång. För min del var det bara att springa in i duschen och börja fixa mig, även denna kväll var planeringen fest. Fest i Västerås, men som vanligt så blir våra planeringar inte som planerat. Men så klart ordnade allt upp sig, vi fick tänka om ännu en gång. Så i stället blev det tjejfest hemma hos mig, med Zara, Linnea, Alice, Linn och Elin. Alkohol i mängder, vilda danser, och skratt. Jag hade verkligen grymt roligt, även fast pelle polis kom och tyckte att det var på tok för mycket stoj. Ner med ljudet och vänta på att dom skulle försvinna igen. På natten kom micke och joppe hem hit, och lagade massa strips som vi glatt mumsade i oss. Tror klockan närmade sig fem när jag slutligen somnade gott med Linnea i Emils säng, medans Linn, Micke och Joppe sov utspridda i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: misss L

du är bäst! hihi

2008-08-11 @ 23:23:37

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback