Immortality

2008-08-15 @ 01:09:43 Category: Everyday life Comments: 1

Klockan har passerat tolv, nu är det fredag mina vänner. Den här helgen ska bli riktigt rolig, får hålla tummarna att vädret håller sig. Inge regn tack, skulle göra allt mycket jobbigt. Har planerat att stiga upp rätt tidigt för att hinna med allt i morgon. Måste packa och sådär, vilket brukar ta sin tid.

Kom nyss hem från Martin, vi (jag, Zara och Jonas) var där och tittade på två filmer. Dom tvingade mig att se Hancock för andra gången bara för dom inte sett den. Man hade tydligen ingen talan om saken. Därefter tittade vi på någon usel komedi, ja för rolig var den inte. Den hade sina stunder, men tja mer än så var det inte.

Sitter och äter macka, var så hungrig att jag inte kunde hålla tassarna borta från kylskåpet. Eller den är slut nu, snart, ska bara svälja sista tuggan. Nu så.

Ja just, som jag nämde i min förra blogg så skulle jag och Zara titta på Sweeney Todd igår. Ville bara säga det att den var riktigt bra! Sammanfattar den som en lite småläskig musikfilm med oväntat slut. Så, alla som inte har sett den måste se den.


Kommentarer
Postat av: sLim

finis

2008-08-15 @ 22:29:29
URL: http://linss.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback