For a pessimist, i'm pretty optimistic

2008-08-19 @ 22:04:37 Category: Everyday life Comments: 0

Jo som jag har sagt, så var jag hos sjukgymnasten idag angående mina knän. När hon ropade upp mitt namn var det bara att följa med in på rummet och klä av sig kläderna, men riktigt så lätt var det inte. Sedan efter en massa pratande om allt som handlade om mina knän så var det bara att lägga sig på britsen och göra alla möjliga knäböjningar, utsträckningar och massa annat. Det var inte skönt, om vi säger så. Jag gjorde fula grimaser med hela ansiktet för att behärska smärtan, usch. Jag var helt slut efter, plus att jag hade ondare än när jag kom dit. Som jag nästan hade förstått så visste hon inte var det var för fel, men hon gav mig lite små tips som kunde vara till stor hjälp. Men jag fick en ny tid redan på fredag, så då blir det att åka dit igen. Jag längtar inte.

När jag var klar mötte jag upp min favorit, så då åt vi lunch ihop vilket behövdes i min tomma mage. Hade noll energi efter besöket hos sjukgymnasten. Där efter följde hon med mig till um. Sen skiljdes vi åt, och jag fastnade i Heroes som vanligt. Så sjukt bra serie, ni måste bara titta.

Det var allt för idag.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback