Fences

2008-08-15 @ 15:12:34 Category: Everyday life Comments: 0

Nu är det bara dryga halvtimmen kvar tills vi åker, yeah. Har precis packat klart väskan, och som jag trodde så tog det ett bra tag. Men ja, har så svårt att bestämma mig över vad som ska med. Jo, vi hämtar upp Zara sen möter vi Micke i Eskilstuna, in och handla helgens partydryck och sedan är det bara full rulle hem för att börja göra sig i ordning.

Sitter här och äter en macka med prickig korv på, dock är kanterna borttagna. Det är nog det värsta jag vet, kanterna på typ, skinkan och sånt där. Jag lovar, jag får kväljningar. Liksom, dom förstör allt. Helt sega, hårda och usch. Mitt hår på armarna ställer sig upp bara av och prata om det. Tänkte bara, så att ni vet. Så ni aldrig serverar mig en macka med skinka, som kanterna fortfarande är kvar på. Hänger ni med? HEhHEhehh

PUSSS


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback