Come undone

2008-08-26 @ 07:19:42 Category: Everyday life Comments: 2

Hej och hå, dags för första skoldagen efter sommarlovet. Känns tråkigt på ett sätt, men spännande på ett annat. Jag hoppas detta året blir roligare än första då det bara var massa onödigt krångel. Så jag håller tummarna för det. Nyss kommit ur duschen, ska väl snart börja fixa mig lite sådär, måste börja gå om en 45 minuter, eftersom jag fortfarande inte fått min nya cykel. Pust och suck, men det gäller bara en dag, för vet ni vad?

På onsdag klockan 09:50 lyfter planet från västerås flygplats, och där i sitter nämligen jag och Zara på väg mot Turkiet! Jag har redan resfeber, har inte ens börjat packa och det är liksom, i morgon vi åker. Vi måste åka rätt tidigt också, jobbigt värre. Men det blir bra, får sova på planet helt enkelt. Jag är sjukt spänd inför resan, ser fram emot den något så otroligt mycket. Sola, bada, äta gott och festa! Så kommer i stort sett våran vecka se ut. Förhoppningsvis kommer vi hem bruna, men ja. Jag har rätt svårt endå att bli brun, men det kanske löser sig det med.

Kommer säkert uppdatera någon gång till innan vi åker. Så vi hörs då helt enkelt, pusssssssss!


Kommentarer
Postat av: zäta

fifan, jag kan knappt bärga mig!!!

2008-08-26 @ 13:17:14
Postat av: slimmmmmmmmmm

:| :| :|

2008-08-26 @ 15:22:01

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback