Wasteland

2008-04-25 @ 09:16:53 Category: Everyday life Comments: 1
Godmorgon!

I morse klev jag upp pigg & sprallig och med ett glatt humör för att börja göra i ordning mig inför skolan. Det hade jag aldrig förväntat mig eftersom jag somnade runt klockan tre i natt. Men där ser man. Känner mig fortfarande inte helt frisk, men jag klarade inte av att stanna hemma en dag till.

Sitter i alla fall där nu och hostar, väntar på att den drygaste lektionen av de alla ska börja, matematik! Hoppas dagen går fort så jag får klippa mig snabbare, mitt hår är slitet och fult. Nyss öppnade jag outlook och gissa om jag blev nervös när jag såg att jag fått mejl från våran mattelärare Johan. Jag visste att mitt resultat från matteprovet skulle stå där. Jag vågade knappast titta, men till slut fattade jag mig mod och klickade upp det där det stod att jag fått G! Gissa om jag blev glad? Mitt andra G på hela terminen, känns bra!

Nu börjar vi.

I'll go until my heart stops.

Kommentarer
Postat av: julle

omg va duktig du är, jag vågar inte öppna mitt mail från johan :(

2008-04-25 @ 13:22:55
URL: http://jonatanjulius.blogg.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback