So long goodbye

2008-04-29 @ 21:06:12 Category: Everyday life Comments: 0

I morgon är det valborg och jag kan nog inte längta mer än vad jag gör. Jag och Zara åker iväg i morgon till St. Sundby för att parta gärnet. Jag tror verkligen att det kommer bli lyckat! Måste bara packa väskan snart eftersom vi åker direkt dit efter skolan i morgon, kommer bli great! Skönt att få komma iväg några dagar och vi är hemma igen tills på fredag.

Idag hade vi nationella prov i engelska på morgonen, sen slutade vi. Jag måste bara erkänna att det gick åt skogen, förstod verkligen ingenting. På slutet fick jag nog och skrev lite hur som helst eftersom jag just, inte förstod någonting. I alla fall så gick jag, madde och zara på stan efter vi var klara. Jag inhandlade lite smycken till valborg och var allmänt trött. Kvart över tre bar tåget hem mot hallstahammar igen och zara följde med mig hem. Vi gjorde lite allt möjligt och fixade lite saker till valborg. Just nu kretsar allt jag gör runt valborg, komiskt nog.

Men i alla fall, om jag inte hinner uppdatera mer så får alla ha det så grymt kul i morgon!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback