Sick and tired

2008-04-23 @ 08:04:55 Category: Everyday life Comments: 1
Nej, nej & nej, jag har gått och blivit sjuk.
 
Jag trodde jag skulle klara mig genom att bara ha en förkylning, men ack så fel jag hade! Förkylningen är värre än någonsin och det går åt tio paket näsdukar om dagen, som det känns. Min hals är tjock och rösten har nästan försvunnit helt under natten efter allt mitt hostande. Jag känner mig inte speciellt pigg på att gå till skolan, så idag stannar jag hemma för att vila upp mig. Jag ska bli frisk, tänker inte bli sängliggandes nu när vädret är så fint. Man kan inte göra annat än att le när solen tränger sig in genom persiennerna tidigt på morgonen. Men idag får jag hålla mig kvar inomhus! Men jag behåller humöret uppe endå, det blir enklast så.

Eftersom klockan endast är åtta och jag är pigg så har jag bestämt mig för att titta på det nyaste avsnittet av gossip girl, äntligen! Efter det antar jag att jag ska kolla på en film, august rush, som linn tjatat på mig om att se. Hon tyckte nämligen om den väldigt mycket, så vi får väl se vad jag tycker om den om några timmar.

Ut i solen nu och var glada!

Kommentarer
Postat av: Lexie

hoppas du får en bra dag :D

2008-04-23 @ 08:13:30
URL: http://musicofc.blogg.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback