Mr. Pain

2008-04-24 @ 19:32:55 Category: Everyday life Comments: 1

Jag kan verkligen inte förstå att det redan är torsdag, vilket betyder; snart helg!

Sitter här och hostar & harklar mig, det tycks inte vilja ge sig. Det känns som om någon drar med ett rivjärn innuti min hals ungefär, hela tiden. Förkylningen dock, där börjar det svalna vilket är en stor lättnad. Men, jag stannade hemma från skolan idag med, det passade sig inte att gå när jag mådde som jag gjorde. Men i morgon känner jag mig tvingad att gå! Dessutom ska jag klippa mig och gå på stan när jag slutat. Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag menar, det kan inte bli så mycket lugnare om jag kollat på ungefär 6 avsnitt av One Tree Hill. Men det är ju så grymt bra, man kan inte få nog av det. Dom nya avsnitten är verkligen kanon! Annars så har jag väl inte gjort så mycket annat som är värt att nämna förutom att jag legat ute i solen på balkongen. Det blir som en bastu där, jag avlider nästan.

Sitter just nu och väntar på att ännu ett avsnitt av oth ska bli klart, sen är jag fast igen under 40 minuter.

Let me begin by saying what i mean, it's a crime against the heart you know to be somewhere in between.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ddu ska bli kry :(

2008-04-24 @ 21:06:39

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback