Don't slow down

2008-04-23 @ 14:58:48 Category: Everyday life Comments: 1

Jag måste bara tipsa alla om filmen august rush som jag skrev om sist, den är grymt söt! Man blev verkligen helt fäst och tårarna var inte långt borta flera gånger. Så alla ni som inte sett den, se den! Filmen handlar om en familj som med hjälp av sina musikaliska talanger försöker leta reda på varandra på New Yorks gator.
Ni kan se trailern till filmen här under.

I believe in music they way some people believe in fairytales!


Jag har setat ute på balkongen och lyssnat på musik i flera timmar i brist på andra saker att göra. Solen värmde på som vanligt vill jag säga, ett tag ville man bara fly därifrån men jag tvingade kvar mig själv. Vägrar se ut som en isman året runt.

Jag kan knappt hålla mina ögon öppna, inte för att jag är trött. Utan det svider något så förbannat och tårarna sprutar åt alla möjliga håll. Vet inte alls vad det är som är fel men jobbigt är det. Funderar på att sova en stund för att slippa känna att det svider varje gång jag tittar. Skriver på ett ungefär med stängda ögon, måste tjuvkika ibland för att se att det står rätt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen måste jag se! Snyggg bloggish föresten

2008-04-23 @ 19:16:15
URL: http://nogg.se/ahedstrom

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback