WHAT'S AN ANGEL LIKE YOU, EVER DO WITH A DEVIL LIKE ME?

2011-05-13 @ 15:43:29 Category: Everyday life Comments: 1
Inledde fredagen med en fika och rundtur på Tunapark med en dude, hittade naturligtvis en aweseome jacka jag vill ha så jävla hårt + den är på rea.. Men det ekar i min plånbok. Fan! Någon som är sugen på att sponsra några hundralappar? Inte? 

Nu sitter jag och tar det lugnt en stund, varvar mellan skön musik och olika serier. Om en timme ska jag iväg och möta tjejerna och vad som händer ikväll, har jag ingen aning om.


SIXX:A.M. - SMILE

Kommentarer
Postat av: Estefany

snygg outfit!



sv: ja så är det verkligen :P.

Nej det kostar ju en del hårprodukter. Men nu hade jag äntligen pengar som jag kunde lägga på håret. Annars brukar det ju tyvärr inte vara så hög prio. Därför är håret så slitet :P

2011-05-14 @ 18:06:38
URL: http://mystuff.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback