THE SOUND OF YOU AND ME

2011-04-04 @ 10:24:37 Category: Rock n roll Comments: 1

Det blev inget uppdaterande igår, och det på grund av att jag knappt lyckades hålla mina ögon öppna. Hela söndagen var som en stor gäspning. När Linus kom över för titta på en film, lyckades båda somna efter några minuter, och vakna igen lagom till slutet. Det var den söndagen det!

Vad jag gör uppe nu är ett stort frågetecken, fick nyss reda på att jag ställt klockan på en timme för tidigt. En hel timmes sömn har jag alltså missat, förjävligt!

Men det här är faktiskt ett perfekt tillfälle att lyssna igenom Yellowcard's senaste platta. Då det inte är ett band jag lyssnar på längre, har jag inga större förväntningar. But here we go!



Kommentarer
Postat av: Fred

Aldrig hört talas om, bra grejer?

2011-04-04 @ 12:32:01
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback