I GOT MY BOOZE AND THAT IS ALL I NEED FOR A HELL OF A TIME

Vet inte hur jag ska börja med mitt blogginlägg, med det här fick bli en helt ok start. Bloggen har varit glömd under några dagar och jag har haft en klockren helg. Fredagen började med förfest hemma hos Sofia med sköna vänner. Men kvällen blev bara bättre ju mer klockan drog iväg. Jag, Jonna, Linda och Natalie drog vidare till Nybron och dansade arslena av oss nere i rockbaren vilket var helt sjukt roligt. Det där stället passar mig perfekt. Varje jävla låt som kom var en ren orgasm.

Lördagen, då jag och mitt slitna huvud tog oss ner på stan för att jobba i några timmar. Men det gick bra, utan några större problem. På kvällen, efter många om och men, tog jag mig Erik och förfestade med ölspel och dans. Slutligen hamnade jag och Linda Royal Oak och drack öl. Jag fick ett skamligt erbjudande om jag ville med hem och knulla, bara så där. Killen hade slickat hår, tajta byxor och en allt för färgglad tröja. Hade jag inte haft pojkvän hade jag självklart följt med honom hem. Eller inte!



Kommentarer
Postat av: Michaela

SAKNAR DIG SNYGGING, det har gått alldeles för lång tid sedan vi sågs :(

2010-09-07 @ 17:06:10
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback