REFINED I'LL BECOME THE MOST DAZZLING PRECIOUS TREASURE

2010-09-02 @ 15:19:21 Category: Everyday life Comments: 0

Kan ni förstå
att det redan är fredag i morgon? Jag som klagar hela tiden på att tiden går långsamt, men fan vad skönt det känns nu. Och inte är det illa pinkat när jag inser att torsdagskvällen kommer bli en otroligt mysig kväll med min man. Det vankas god mat, filmer (en bra rysare, tack) och överdrivet mycket kramar. Men först måste jag ta mig in till stan och skaffa o-ringar till mina nya töjningar jag köpte i tisdags, tänkte försöka mig på 8mm. Aj..

I högtalarna rullar Flyleaf, long time no see, och jag är överdrivet peppad inför i morgon, då det ska förtäras omänskligt mycket alkohol. Hey, efter nästan två helger som nykter känner jag att det här är min helg. I'm ready!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback