THE ONE WHO DARES WILL GAIN THE BLAME

Jag är fortfarande helt slut efter helgen, det vill säga, min energinivå ligger någonstans på botten och skrapar utan att ta sig upp. Jag kunde förmodligen inte ha en bättre helg än vad den blev. Nu känner jag att alkoholen har satt sina spår, så nästa helg ska jag umgås med min karl hemma i soffan med familjen, sounds awesome! Om jag skulle berätta vad jag har gjort i helgen, någolunda detaljerat skulle det i stället bli en uppsatts på sju sidor. Så jag sparar er den pinan och drar en relativt kort sumering.

+Fredag: Inflyttning hos Linda, obligatoriska flyttpizzan, förfest, utgång på Nybron, dans nere i rockbaren, konstiga diskutioner, hem för att tvätta bort sminket, dörren ringer på och två minuter senare är vi hos grannen på efterfest.

+Lördag: Fyra timmars sömn, Subway, fortsatt inflyttning, myskväll blev festkväll, förfest, tidig utgång på Harrys pga fullsatta pubar, dans, för mycket alkohol, skratt, misstag och efterfest hos Linda.

+Söndag: Promenad, tacos, spackla och måla kök hela dagen, kvällsmys med god mat, vin och film.





Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Jaaa! Jag hoppas fan jag har rätt men jag har en bra känsla ;D

2010-10-05 @ 19:08:28
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: sofia

SV:Tacktack :*

2010-10-05 @ 22:28:57
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: Delicious Vanilla - Louise

Tack :)

2010-10-08 @ 13:42:40
URL: http://deliciousvanilla.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback