You're all i need

I fredags blev det en lugn kväll med alkohol, med familjen, mammas kompis och Robin. Vi åt grymt god mat i form av grillat och drack gott. Vinbakfyllan var ett faktum på lördagsmorgonen. Men det hindrade inte mig från att överaska mina kära med frukost ute i solen. Så det blev häng i solen i några timmar innan jag och Robin åkte vidare till Michaela för första gången. Det blev öl och raclette, grymt härligt och gott. Senare kom Michaelas allt för trevliga vänner. Vi tävlade tjejerna mot killarna i kubb (vilket blev rätt galet, det flög träpinnar överallt) och spelade spel.

Och om vi säger så här, den här dagen hade varit helt åt helvete om inte Michaela, Micke och Robin fanns till min räddning! Jag hade en sjuhelvetes bakfylla och mensvärk på det. Soo, I fucking love you guys! Och vilken tur Michaela, att vi har våra karlar.


Kommentarer
Postat av: michaela

Haha ja man kan skatta sig lycklig som har dem! Och tack för i lördags, var grymt jävla trevligt :D

2010-05-24 @ 13:00:09
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback