He talks so fine because i'm blond, bad and beautiful

2010-03-18 @ 23:59:29 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har precis lagt mig ner till rätta i sängen för att inta sovpositionen. Men än blir det ingen sömn, jag har planerat att titta på en film som ska få göra mig sällskap i kväll. Jag måste nog välja en komedi i stället för drama, annars lär jag förmodligen dränka mig själv i tårar och tänka på Robin som är på andra sidan jordklotet. Sen han åkte har vi pratat i ungefär tre minuter sammanlagt, det är nog ett nytt rekord. Men jag kämpar på, jag måste sluta vara så töntigt blödig, fyfan för mig. Killen har gjort mig knäpp.

Skoldagen idag har inte varit särskilt givande alls. Men jag är stolt över mig själv att jag ens gick och att jag även stannade kvar tills jag slutade. Kanske är lika bra att kämpa på nu dom här sista veckorna som faktiskt är kvar. En positiv sak med dagen var att vi fick våra grymt snygga studentmössor, helvete vad taggad jag är inför den 11 juni.

Airbourne - Blond, Bad And Beautiful


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback