Knock me out

2010-01-28 @ 23:12:56 Category: Everyday life Comments: 1

Jag kan inte neka för fem ynka öre till att filmen var bra, den var helt awesome. Jag kan erkänna att jag satt och hyperventilerade genom nästan hela filmen, floder med tårar sprutade hej vilt åt alla håll och kanter. Förstår inte hur man orkar sitta och tjuta framför en sorglig film så som man gör. I alla fall, ni som inte har sett den, se den!

Jag ligger i sängen nu, ska snart stänga av datorn för att sova. Men först väntar ett samtal med min favoritkille, men eftersom han är den segaste personen i universum, kommer jag förmodligen få vänta en bra stund. Men jag överlever, bara jag är pigg tills i morgon.

Jobbar till 17:00, sen ska jag ta tåget till Eskilstuna för att möta upp Linda, för i morgon ska vi supa som aldrig förr. Kommer bli riktigt grymt, det känner jag på mig. Jag är taggad, så nu jävlar. Ha en bra helg fuckers, make me proud! Och ja, jag har brist på vettiga bilder.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad bäst att den var så jävla bra! För jag har den nertankad och den ska ses ikväll :D

2010-01-29 @ 09:27:39
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback