If there is anything that i am sure of, then it's my love for you

2010-01-14 @ 15:37:25 Category: Everyday life Comments: 0

Den här dagen har inte varit okej, någonstans. Jag har varit nära psykiska sammanbrott, eller något. Tänker inte gå in på något i detalj, det skulle bara bli värre. I stället ägnar jag en tanke till alla er fuckers som står ute i kylan någonstans och fryser arslet av er. Själv ligger jag här i soffan med en brasa två meter i från mig. Nu fattas bara min karl, naken och redo... för att bli utklassad i Wii.

I högtalarna spelas Nikola Sarcevic och låtar som Lovetrap, You Make My World Go Round och Nobody Without You. Av någon anledning får dom mig att längta extra mycket efter sommaren och alla sköna dagar på stranden med grymma vänner och iskall öl. Jag orkar inte med den här äckliga kylan något mer.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback