Let's crash this party

Fredagen och min födelsedag lyckades bli riktigt jävla rolig. Den började med fika och shopping med Linda, fick snygga ögonskuggor från MUS som jag tackar så fint för. Därefter promenerade jag hem till Micke för att snygga till mig och börja dricka öl, eller ska jag säga svepa? Jag vet inte vad klockan var när folket stormade in genom dörren, men helt plötsligt var vardagsrummet fullt och festen var i gång. Jag fick gratulationer i överflöd och en grym födelsedagssång. Vid 12 drog vi ut på krogen och vi hamnade på Harrys där jag och Linda tillsammans med överkåta killar dansade konstant till musik som framfördes av Anders Bagge som var DJ denna kväll. När krogen stängde blev det taxi hem för att sova av sig ruset. Helt klart en topp-10-kväll som jag sent kommer glömma. Synd bara att min kamera dog innan resten av gänget kom, typiskt.

När vi vaknade på lördagen fick Robin slänga sig på luren och beställa en taxi eftersom han var långt i från körduglig. Vi skulle med tåget hem för att fira min födelsedag. Kvällen blev lugn med mat, tv och chips eftersom jag var bakis som ett jävla svin, men det var det fan värt.





Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha fy fan vilka grymma bilder!

2010-01-10 @ 20:11:28
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Linda

Säger bara TACK till er som gjorde min kväll, hade såååå sjukt kul. Det får inte gå så här långt mellan gångerna!! Speciellt till er sandra & michaela, fan va jag gillar er!!!

2010-01-11 @ 14:02:52

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback