Between hell and a heartbeat

2010-01-10 @ 22:58:13 Category: Rock n roll Comments: 0
Som jag skrev i min blogg för ett tag sen så var jag och RobinSkivlagret Tuna Park innan jul. Jag stod som besatt och bläddrade igenom skiva efter skiva, för att sedan dräggla en stund över allt jag ville ha. Tyvärr fanns inte pengarna riktigt där, men nu i födelsedagspresent har jag av Robin fått ett presentkort därifrån, och han har beställt hem en dokumentärfilm och en livevideo med Mötley Crüe åt mig, som jag ska hämta när dom kommer. Jag längtar seriöst ihjäl mig! Hoppas dom kommer snart, för jag vill se dom nu! Älskade, älskade, älskade Mötley Crüe. Att Robin alltid ska pricka så rätt, både hans julklapp och present var grymma!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback