OH MY GOD, I AM AFRAID OF ME, AND EVERYTHING THAT BREATHES!

2010-08-20 @ 19:36:40 Category: Everyday life Comments: 1
Här sitter jag just nu, en helt vanlig fredagkväll, vid datorn. Hur kunde det gå så fel? Jag väntar på att min man ska bli klar med sin motorcykel, jag undrar om man bör oroa sig om kärleken till motorcykeln börjar blir större än kärleken till mig? (Tur nog är det inte riktigt så illa än). Så jag sitter här och känner mig jävligt konstig för att jag för en gångs skull är nykter. Men det är nog behövligt efter förra helgens ständiga brakfylla. Särskilt när jag ska jobba i morgon (jag ska försöka hålla mitt löfte).

Under dessa två dagar jag har varit ledig har jag hunnit med att ta det så jävla lugnt jag bara kan. Jag har sett fyra filmer, 1. Prince Of Persia som var sjukt grym och som jag verkligen rekomenderar, 2. Grown ups som funkade som en helt ok kvällsunderhållning, 3. The Stepfather som var riktigt spännande och en film i min smak, sen har jag även sett 4. Eclipse eftersom morsan älskar Twilight-serien, den sög så jävla hårt för övrigt.

Nu blir det efterätt och sen ska vi mysa ner oss i sängen och titta på film, hemmakvällar är underskattat. Ha en grym helg!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha jaså där ser man :) annars brukar väl inte skånska va så poppis :D

2010-08-22 @ 20:41:39
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback