I'll try to get myself higher

2009-09-04 @ 15:03:50 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har precis ätit några nudlar, för det var ungefär vad jag fick i mig, och jag är proppmätt. Min mage är väl inte i toppform, men det är förståeligt efter en veckas förtäring av sprit. Jag vill ha tillbaka min matlust, då jag kan äta mängder och må så jävla bra. Mat är trots allt det bästa som finns. Särskilt framför ett bra tvprogram, som vänner, som jag kollar på nu.

Föresten såg jag precis att Wipeout U.S börjar på tisdag, och jag längtar ihjäl mig. Det har nog aldrig funnits ett sådant roligt program under hela mitt liv, så mycket man skrattar, och all denna förnedring, underbart. Skadeglädjen är den sanna glädjen.

Nu börjar ett av mina favoritprogram när man är sjuk, The Tyra Banks Show.

Kommentarer
Postat av: michaela

JAAAA! SKA WIPEOUT US BÖRJA?! ;D

2009-09-04 @ 15:18:42
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback