The taste of regret

2009-10-22 @ 22:59:07 Category: Everyday life Comments: 0

Gud vad skönt det här känns, att jag har lov nu. Jag ska sova ut som bara fan, det är en sak som är säker. Funderar starkt på att krypa i säng om en stund, även fast klockan inte ens passerat elva. Men i morgon är det mycket som ska hinnas med, bland annat damsuga och torka av alla golv efter helgens bravader, har inte haft tid att göra det än. Sen måste jag måla naglarna (dom ser ut som skit) och plocka mina ögonbryn som är som två stora buskar, mycket sexigt.

Klockan 15:00 går tåget mot Eskilstuna, då ska jag stå med min packade väska och vara redo. Jag och Robin har bestämt att gå på bio på kvällen, om det nu finns någon av värde att se, men det hoppas jag. Lika bra att fredagen blir en myskväll då lördagen kommer bestå utav röj-som-fan. Ölflaskan, min gode vän, vi har saknat dig.

Lyckas alltid se så söt och nykter ut på bild. Jag är stolt!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback