I fell in your lovetrap

2009-11-17 @ 22:24:56 Category: Everyday life Comments: 1

Dagen har varit mer eller mindre upp och ner, hängde ni med? Den började i alla fall med att jag var alldeles för nära på att missa bussen och att den enda platsen som fanns kvar var den i mittenpartiet där det skumpar som mest. Väl i skolan gick det väl an, förutom att jag höll på att somna ett antal x gånger. Maten var skitäcklig och eftermiddagen gick fruktansvärt långsamt.

Det enda som var bra var när Zara ringde mig och skrek att hon hade klarat uppkörningen, jag var så stolt att ögonen blev en aning tårfyllda. Min bästa vän har tagit körkort - grattis älskade du. Så när jag slutade skolan kom hon farandes och hämtade upp mig, en kram senare och med ännu en gång tårfyllda ögon åkte vi till donken och firade.

Nu ligger jag i min säng och har nyligen tittat på Desperate Housewives och ätit en skål med glass. Jag "pluggar" så i stället snokar jag runt på alla bloggar och lyssnar på musik. Idag på Backyard Babies, som tydligen har bestämt sig för att ta en paus på obestämd tid. Först Steven Tyler från Aerosmith sen Backyard Babies? Vart är världen på väg?


Kommentarer
Postat av: z

Tack sötnos!

2009-11-17 @ 23:38:17
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback