Take me to the top

2009-03-06 @ 08:52:04 Category: Everyday life Comments: 0
Oj vad fort det har gått, det är redan fredag, kan ni tänka er? Jag sitter i alla fall i skolan nu, i ett precis tomt klassrum. Väntar på mina andra två mobbade vänner, vi som inte har fått någon praktik dvs. Rätt kul ändå, vi gör inte ett skit om dagarna. Idag blir det i alla fall ingen träning direkt efter skolan, det är ju trots allt fredag och då får man ta det lugnt. Funderar på om jag ska pallra mig upp för träning i morgon, men jag vet inte om det är min grej att träna på en lördagsmorgon. Det visar sig! Dels beror det också på hur kvällen blir idag, blir det fest så kommer jag garanterat inte komma iväg. Jag hoppas på fest! Jag ska i alla fall leka med min älskade vän Zara, det är en sak som är säker.

I morgon, vet jag inte riktigt hur dagen kommer att se ut. Så mer om det någon annan gång. Men helgen kommer nog bli riktigt bra. På söndag ska jag i alla fall följa med på Emils sista handbollsmatch för den här säsongen. Grabbarna är kanonduktiga och det är så himla kul. Känner mig som en förälder till någon utav kidsen som sitter där och stampar fötterna i marken och biter på naglarna fribilt när dom har en målchans. Men sånt är kul!

Det känns lite ensamt här, kan ingen komma snart.. Buhu! Undra om jag ska svänga förbi Ica idag efter skolan och hälsa på den praktiserande Zara, suprise! Men hon kommer säkert stå någon stans där jag inte kan få tag på henne och göra räkmackor. Ha ha ha... Fyfan, vad hon ska få göra räkmackor till mig sen. Hon lär ju blivit utav en expert på det!

Rolig jag är, sitter och skriver helt ovärderliga saker bara för att fördriva tiden och inte se mobbad ut. Det spökar här inne i klassrummet, det knäpper och ger konstiga ljud. På med hörlurarna med Mötley Crüe och högsta volym!

Flowapowa

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback