Peace and love in my heart

2009-06-30 @ 00:35:31 Category: Everyday life Comments: 0
Nu har det gått en vecka sen jag sist skrev ett inlägg här i bloggen, har ni saknat mig?

Jag är i alla fall helt jävla slut, men vi får inte glömma att jag har haft en underbart grym vecka i Borlänge. Peace and Love, vilket jävla röj det var alltså. Eftersom vi åkte upp redan i tisdags så märkte man på kroppen att den mådde sådär dom sista dagarna. Alkohol fem dagar i sträck är väl inte det bästa som ni förstår.

Jag orkar inte ens berätta allt om vad vi har gjort, och inte fan har jag några bilder och visa heller. Jag tappa bort min kamera efter bilresan dit, så tyvärr. Ni får låtsas, typ.

Men en sak ska ni veta och det är att Mötley Crüe var det bästa jag någonsin sätt. Som jag har längtat, som jag har väntat, men nu är det över. Jag har fått sett Nikki sixx, Vince Neils, Tommy Lee och Mick Mars live. Jag är avundsjuk på mig själv. When i say Mötley you say Crue, Mötley - Crue, Mötley - Crue.
Sonic Syndicate var också riktigt bra, dock har jag redan sett dom en gång förut. Men det var helt klart värt att kolla igen.

Det har varit farligt roligt och jag ångrar inte en sekund att jag åkte dit. Säger bara synd, till er som missade denna fullspäckade och fullständigt grymma festival.

Jag längtar redan tillbaka, skulle kunna göra om det redan i morgon. Dagarna gick äckligt fort, men tiden går fort när man har roligt.

Alkohol i mängder, kalla nätter under varma täcken, hamburgare och kebab till frukost, lunch och kvällsmat, skratt, dans, underbara människor, stripigt hår, bra musik, ömma fötter, kroppsvisitering, bad, bajamajor, fuktiga kläder, smutsiga kroppar, cigaretter, lera, flugor, kisskompisar, myggbett, dåliga skämt, tunga väskor, spiderman, avsugning och sex för allmänheten, stulna stolar, vattenkrig, stekhet värme, död mobil, köer, ramsor, eld, converse, kroppsmålning, gratis prylar, jägermeister, moshpits, skitiga naglar och en jävla massa röj!

Godnatt!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback