You have been deceived

2009-01-20 @ 21:30:34 Category: Everyday life Comments: 0

Eftersom jag varit så dålig på att blogga måste jag ta igen det på något sätt, så här kommer ett litet kvällsinlägg. Jag är halvtrött, mitt hår luktar sådär underbart nyduschat och jag myser i min älskade morgonrock. Det måste nog ha varit den bästa julklappen någonsin, jag rent ut sagt bor i den. Hela min kropp skriker efter att få lägga sig i sängen, mina armar och ben hänger som spagetti längs med kroppen. Jag var och tränade i gymmet både igår och idag, och jag älskar det redan! Äntligen har jag kommit igång, motiveringen är på den högsta toppen, det är härligt.

Nej, nu ringer Robin när som helst så ska börja ta mig härifrån datorn. Vi hörs i morgon!



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback