Don't try your sad face on me

2009-01-21 @ 15:12:00 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har så groteskt jävla tråkigt, sitter i skolan och fördriver tiden med att läsa bloggar. Men, när man redan läst alla nyuppdaterade inlägg som man tycker är intressanta, vad gör man då sen? Ja, då sitter man och stirrar ut över klassrummet, suck. Skulle vara tacksam om vi fick sluta tidigare, så jag hade chansen att hinna med en tidigare buss, men det kan jag bara drömma om, suck igen! Tror jag hoppar över träningen idag, är helt slut i kroppen. Vi kan säga, att jag fick min dagliga träning på idrotten i morse. Får fundera på det där, beror väl på hur trött jag är när jag kommer hem.

Öh, ah, ehm. Hejdå!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback