Pull me back

2009-02-13 @ 09:41:45 Category: Everyday life Comments: 0

Jag bara älskar att ha sovmorgon. Kunna gå upp lite senare, sova tills man vaknar helt enkelt. Ta en varm dusch i lugn och ro, äta frukost i den mjuka morgonrocken framför tvn och fixa sig extra mycket. Dock sitter jag här med en mössa på, hade världens virvel i bakhuvudet som inte ville försvinna så jag gav upp. Om fem minuter ska jag börja promenera mot bussen, glömde ta hem cykeln igår eftersom mamma hämtade mig vid tågstationen. Hoppas den inte är stulen nu bara, brukar ju ha den oturen. Det här är min tredje cykel på en rätt kort period så..

Anledningen till den fantastiska sovmorgonen är på grund av att vi har temadag idag. Rätta mig om jag har fel, men jag tror det handlar om rädslor. Det är trots allt fredag den 13. Förhoppningsvis klarar jag dagen utan olyckor.

Nej, nu har jag inte tid med det här längre. Måste gå och klä på mig ytterkläderna.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback